fbpx

19/01/2022 Axiliza a xestión de clientes dixitalizando o proceso comercial a través dun CRM

19/01/2022 Axiliza a xestión de clientes dixitalizando o proceso comercial a través dun CRM

A convocatoria do programa Re-acciona está aberta ata o 28 de XANEIRO.

Son un total de 15 servizos para axudar a mellorar a competitividade da túa empresa.

Para que coñezas en detalle o servizo que mellor se adapta ás túas necesidades, está en marcha un ciclo de webinarios, no que os axentes colaboradores ofrecerán toda a información. Ademais, poderás resolver tódalas dúbidas coas túas preguntas a través do chat.

 

O programa previsto para o MÉRCORES, 19 de xaneiro, ás 12:30 horas, é:

12:30 horas. Benvida

12:35 horas. Caso de éxito: Ortegal Oil

María López, de Recursos Humanos.

12:45 horas. Servizo Apoio na adopción de solucións dixitais en mobilidade.

Axente colaborador: Inova

13:05 horas. Preguntas

 

Inscríbete