transformacion-negocio-22
1. DESCRICIÓN DO SERVIZO

OBXECTIVOS

O servizo pretende dar resposta a catro grandes retos:

Obter proveito dos cambios

Desenvolver novos modelos de negocio

Dar resposta aos novos clientes e aos novos mercados

Xerar vantaxes competitivas

RESULTADOS

A posta en marcha do servizo pretende alcanzar os seguintes resultados en función do itinerario escollido:

Consolidación

Consolidación do modelo de negocio

DIVERSIFICACIÓN

Lanzar novas liñas de negocio

TRANSFORMACIÓN

Redefinir o modelo de negocio

FASES

O servizo desenvólvese ao longo das seguintes etapas:

cabeceras-servicios-25

*As empresas solicitantes do servizo poderán optar á incorporación dun bolseiro para apoiar o desenvolvemento do proxecto de mellora.

Coñece en detalle o servizo de transformación de negocio

3 ITINERARIOS

Un servizo con tres itinerarios diferenciados para o desenvolvemento das pemes:

  • COMPETITIVIDADE

    Aumentando a competitividade, redefinindo un modelo de negocio maduro

  • DIVERSIFICACIÓN

    Diversificar a oferta e lanzar novas liñas de negocio

  • TRANSFORMACIÓN

    Modificar o modelo de negocio para consolidarse

Un servizo que pretende identificar as oportunidades de cambio para garantir a continuidade e crecemento da peme.
2. SOLICITUDE E CONTACTO DO SERVIZO

A empresa cofinancia co aboamento da súa correspondente tarifa unha parte do custo total do servizo.

  • Tarifa A

  • 649.
    • Micropemes e persoas autónomas
    • (número total de empregados ou socios traballadores non inferior a 3)
    • (volume de negocio ou balance inferior a 2 millóns de euros)

  • Tarifa B

  • 974.
    • Pemes integradas nun clúster
    • (de 10 a 249 persoas traballadoras)
    • (volume de negocio ou balance inferior a 10 millóns de euros)

  • Tarifa C

  • 1298.
    • O resto de pemes solicitantes
    • (de 10 a 249 persoas traballadoras)
    • (volume de negocio ou balance inferior a 50 millóns de euros)

As empresas que tiveran finalizado un ou varios servizos do mesmo tipo nos dous anos anteriores á solicitude aplicaráselles un incremento no seu cofinanciamento crecente dun 20% por cada un dos servizos do mesmo tipo reiterados nese período.

Pode consultar o importe total do servizo (a parte asumida polo Igape e a parte pola empresa) no DOG-7-07-17

AXENTES COLABORADORES

O servizo desenvólvese a través de:

logo-perfil-inova2-23
  • Empresa: I Nova Consultores en Excelencia e Innovación Estratégica
  • Persoa de contacto: Adrián Rial
  • Teléfono: 986 227 135
  • Correo: a.rial@inovalabs.es
logo-perfil-serviguide2-24
  • Empresa: Serviguide
  • Persoa de contacto: Natalia Nogueira
  • Teléfono: 981 552 059
  • Correo: nnl@serviguide.com